«Бережи
своє рідне, бережи,
щоб
не забути народу, з якого ти вийшов…»
Іван
Огієнко
15 грудня 2017 року на базі Залісько-2 НВК відбувся
семінар для учителів української мови та літератури на тему: «Вивчення
літератури рідного краю, фольклорних традицій народу як дієвий засіб реалізації
компетентнісного підходу в опануванні школярами рідної мови та літератури».
Керівництво школи разом із учителями та учнями зустріли
та привітали гостей.
Розпочала роботу семінару вчитель української мови та
літератури Залісько-2 НВК Коваль Ірина Анатоліївна, яка провела бесіду з
учасниками на тему «Шляхи реалізації компетентнісного підходу при вивченні
української мови та літератури» та тренінг «Фольклорна стежка у майбутнє», під
час якого учителі мали змогу пригадати творчу спадщину українського народу.
Методист філологічних дисциплін відділу освіти, культури,
спорту і туризму Гуменецької сільської ради Шпиндюк Анна Василівна ознайомила з
основними аспектами вивчення літератури рідного краю.
Наступним етапом семінару став урок літератури рідного
краю в стилі телевізійного ток-шоу за твором подільського поета Івана Іова
«Балада про стежку на кургані», який провів вчитель української мови та
літератури Цимбалюк Василь Петрович у 10 класі. Теми Батьківщини та війни
пройшли червоною ниткою через весь урок. Було приємно спостерігати, що в учнів
сформувалась власна думка, яку вони можуть висловити та обгрунтувати, а ще
приємнішим було прослухати вірші школярок, які вони написали власноруч.
Важливою і цікавою частиною роботи семінару став
майстер-клас «Проект вдосконалення власного мовлення», який провела Коваль І.А.
Завершився семінар у Залісько-2 НВК виховним заходом
«Андріївські вечорниці», який підготували учителі української мови та
літератури Костецька Інна Сергіївна та Коваль Ірина Анатоліївна та
обговоренням, у якому взяли участь як учителі школи, так і гості.
Семінар у Залісько-2 НВК пройшов у творчій
атмосфері, а його учасники отримали
багато корисної інформації для використання у подальшій роботі.
Немає коментарів:
Дописати коментар